BOEK ONWEERSTAANBARE OFFERTES

Boek | Experttips voor Onweerstaanbare Offertes

Herken jij dit? Je worstelt regelmatig met een offerte op je bureau. Het schrijven kost je veel tijd en je twijfelt of je het goed aanpakt. Hoe zorg je dat jouw offerte eruit springt tussen al die andere offertes?

Bovendien heb je een hekel aan gladde praatjes en bluffen. Je wilt de klant niet iets ‘door de strot duwen’, maar hem helpen. Want je bent ervan overtuigd dat jouw bedrijf een goede oplossing heeft voor zijn probleem. Maar hoe zet je dat nu slim en doeltreffend in je offerte?

In mijn boek Experttips voor Onweerstaanbare Offertes deel ik graag met jou mijn jarenlange ervaring in het schrijven van succesvolle offertes. Ik ben ervan overtuigd dat jij met mijn tips betere offertes schrijft, waardoor je meer opdrachten binnenhaalt. Opdrachten die bij jou passen.

Bestel het boek nu! 

Dit vinden de eerste lezers van mijn boek

  • Het schrijven van een offerte is voor velen een veel tijd en geld kostende investering met een onzekere uitkomst. Expert Natasja Hoogenboom is erin geslaagd een prettig leesbaar, praktisch en toegankelijk boek te schrijven met tips om die investering rendabeler te maken. Wie zijn offertes onweerstaanbaar en onderscheidend wil maken begint daarom met het lezen van dit leerzame boek. De vele eenvoudig toepasbare tips vergroten je kans op succes. Verplichte kost dus als je vaker de opdracht gegund wilt krijgen.

    Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur

  • Een boek vol praktische tips die je iedereen die een offerte mag maken GUNt. Bij het lezen krijg je al energie om morgen betere offertes te maken. En dat kan met dit boek. De praktische tips kun je direct toepassen!

    Evert Krikken, manager commerciële zaken, Asito

  • Goede offertes schrijven is een vak apart en Natasja Hoogenboom is op dit vlak duidelijk een expert. Dit boek staat barstensvol waardevolle adviezen waar ondernemers hun voordeel mee kunnen doen. ‘Experttips voor onweerstaanbare offertes’ is een helder, herkenbaar en handig boek, dat zichzelf razendsnel terugverdient. Je leert stap voor stap om met meer plezier betere offertes te schrijven, die jouw klanten écht verder helpen.

    Christian Goijaarts, freelance tekstschrijver, Het Nederlands Tekstbureau

De GUN-factor methode

Gebruik de methode GUN-factor en schrijf in 3 stappen een onweerstaanbare offerte:

 

1. Goede voorbereiding is het halve werk

Geen contract zonder persoonlijk contact! Je verdiept je altijd eerst in de klant, voordat je überhaupt een offerte schrijft. Een persoonlijk gesprek is daarbij een must. Je schrijft alleen een offerte als de opdracht bij jouw organisatie past. Je weet wat jouw meerwaarde voor jouw ideale klant is en waarin jouw organisatie het verschil maakt. In het boek lees je 12 tips voor een goede voorbereiding.

2. Uniform en toch uniek

Je hebt je goed voorbereid en nu ga je schrijven. Maak het jezelf en de klant makkelijk door een logische structuur voor je offerte te gebruiken. Je offerte heeft de heldere herkenbare opbouw van een brief en het laat de klant als een blok voor je vallen. Vervolgens maak jij jouw offerte persoonlijk en uniek.  Met SMART taalgebruik geef je duidelijkheid. Want je weet dat dat de basis is van een offerte: duidelijk zijn in wat de klant krijgt voor de door jouw geoffreerde prijs. Hoe je dit allemaal doet? Je leest het in dit praktische boek.

3. Niet te weerstaan

Ga er maar vanuit dat je niet de enige bent die een offerte schrijft. Hoe maak jij dan die verpletterende eerste indruk en hoe val jij op in die massa? Met overtuigend taalgebruik, tekstopmaak en vormgeving beïnvloed jij het onderbewuste van de beoordelaar. Zorg ervoor dat jouw offerte een feest van herkenning is en een genot om te mogen lezen. Tips en inspiratie om jouw offerte onweerstaanbaar te maken lees je in dit boek.

Bestel het boek nu! 

Dit zeggen anderen over het boek

  • Dat het bij verkopen om gunnen gaat is bekend. DE GUN-factor methode die Natasja introduceert, trekt dat principe door naar onweerstaanbare offertes. Een boek dat razendsnel leest, vol praktische en onverwachte tips om op te vallen bij klanten. En met aandacht voor de persoonlijke kant van elke klantrelatie. Een mooie mix voor geslaagd zakendoen!

    Daniëlle de Jonge, trainer | spreker | auteur ‘Verleid de klant’ en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’

  • Werken volgens de GUN-factor methode van Natasja zet je op scherp en zorgt ervoor dat je hèt verschil kunt maken in offertetrajecten. Dit boek bevat 50 waardevolle, praktisch toepasbare tips. Laat je inspireren en vergroot je winkansen.

    Jolande van der Meij, offerteadviseur, Mazars

Dit boek is voor jou

Mijn tips zijn vooral toegespitst op salesmensen en ondernemers in dienstverlenende branches die regelmatig een offerte schrijven na een verkoopgesprek. Je wilt daarin graag succesvol zijn. Maar ook als jij met meer complexe aanbestedingstrajecten te maken hebt, heb je vast profijt van deze tips.

Bestel het boek nu! 

Tip! Wil je meer dan 10 exemplaren bestellen? Mail dan naar support@salestaalent.nl. Er gelden in dat geval speciale kortingen op de vaste boekenprijs.

SalesTaalent | Natasja Hoogenboom

Over de auteur

Een boek schrijven. Het stond eigenlijk helemaal niet op haar bucketlist. Totdat ze door een uitgever werd gevraagd om dit boek te schrijven. Ze hoefde er geen moment over na te denken. Het past precies bij wat ze graag doet: anderen inspireren met wat ze zelf allemaal heeft geleerd.

De missie van Natasja Hoogenboom is kristalhelder: bedrijven helpen succesvoller te worden in hun offertetrajecten. Met haar bedrijf SalesTAALent helpt zij dienstverleners – zoals schoonmaakbedrijven, uitzendbureaus en welzijnsorganisaties – bij het winnend inschrijven op aanbestedingen. Daarnaast traint zij bedrijven in het schrijven van onweerstaanbare offertes.

Natasja heeft ruim 20 jaar ervaring in de sales. Eerst in de telecombranche en later in het uitzendwezen. Sinds 2012 heeft ze haar eigen bedrijf. Ze heeft veel offertetrajecten begeleid. Haar kennis van zaken en haar inlevingsvermogen in het proces en in wat de potentiële opdrachtgever wil horen, combineert ze met een vlotte pen. “Zij kent het verschil tussen een tekst en een winnende tekst,” aldus een van haar klanten.