Presentatie over offertes
Jouw event staat gepland. Je bent op zoek naar een algemeen aansprekend onderwerp voor je zakelijke bezoekers. Gepresenteerd door een inspirerende spreker die boeit en bindt. Al gedacht aan het onderwerp offertes of aanbestedingen? De bloedsomloop van iedere ondernemer.
Spreker over offertes, tenders of aanbestedingen
Bij SalesTAALent Natasja Hoogenboom verschijnt een glans in haar ogen bij de woorden offertes en aanbestedingen. Zij hoort: winkans! Haar offertes vallen op en hebben één ding gemeen: ze blijven in de herinnering van de inkoper. Haar expertise om van iedere offerte een opdracht te maken deelt ze graag als spreker op jouw event. Haar presentaties zijn boeiend, afwisselend, boordevol praktijkvoorbeelden en voor jou op maat gemaakt.
Tip: Natasja is ook te boeken via de sprekersbureaus ZijSpreekt en De Spreker.
SalesTAALent in beeld
Welke presentatie past bij jouw event?
1. Offreren: wat is eigenlijk een goede offerte?
Zonder offertes geen nieuwe omzet. Toch bevriest menig verkoper als een offerte de deur uit moet. Het vlotte verkoopgesprek wordt onherkenbaar en ambtelijk vertaalt op papier: ‘Naar aanleiding van ons plezierig gesprek d.d. 22 februari j.l. stuur ik u hierbij met genoegen onze offerte”… GAAP! Na deze presentatie kijk je anders naar jouw offerte. Je ontvangt schrijftips waarmee jouw offertes voortaan onweerstaanbaar zijn.
2. Inschrijven op aanbestedingen: zo doe je dat
Is inschrijven op aanbestedingen nog geen onderdeel van jouw commercieel plan? In deze presentatie leer je wat een aanbesteding is, waar aanbestedingen gepubliceerd worden en de belangrijkste do’s and dont’s voor het inschrijven op aanbestedingen.
3. Succesvol inschrijven op aanbestedingen
Deze presentatie staat in het teken van winnen! Natasja vertelt hoe je met jouw inschrijving op een aanbesteding indruk maakt. Je leert hoe beoordelaars naar jouw offerte kijken. En je krijgt handige schrijftips, zodat je helder en duidelijk overtuigt op papier.
Meer leren over offertes, tenders of aanbestedingen?
De lezingen van Natasja duren minimaal 45 minuten. Je kunt haar inzetten voor netwerkbijeenkomsten, klantendagen, beurzen, salesmeetings en tal van andere gelegenheden. Behoefte aan meer interactie? Boek dan een workshop van een dagdeel of een incompany training op maat.